نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2583
-
الف
+

بازیگر دلنوازان: فرصت بازی در کرکترهای متفاوت را به من ندادند

«سیاوش خیرابی» از کرکترهایی که دوست داشته ایفا کند اما به او این فرصت را ندادند، سخن گفت.

«سیاوش خیرابی»در یک برنامه تلویزیونی از کرکترهایی که دوست داشته ایفا کند اما به اون این فرصت را ندادند، سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیاوش خیرابی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «دلنوازان» شاهد هستند، در یک برنامه تلویزیونی درباره کرکترهایی که دوست داشته ایفا کند اما به او این فرصت را ندادند صحبت کرد.

«سیاوش خیرابی» بازیگر سریال «آوای باران» با ابراز تاسف از این که هنوز بسیاری از کرکتر ها به او پیشنهاد نمی شود ، گفت: آن قدر به من اطمینان نشده که بتوانم فرصت نقش آفرینی در بسیاری از کرکتر ها را داشته باشم.

بازیگر سریال «دلنوازان» در پیوند با همین موضوع ادامه داد : من تجربه اولین بازیگری را در سریال «ترانه مادری» داشتم که بعد از آن اغلب فلم هایی که به من پیشنهاد میشد، شخصیت یک بچه شیطان و شرور بود اما من دوست داشتم کرکتر های متفاوت تری را بازی کنم.

وی در ادامه با اشاره به نقش آفرینی خود در سریال «آوای باران» افزود: البته در سریال «آوای باران» به من این فرصت داده شد که بتوانم با یک کرکتر متفاوت ظاهر شوم اما از این فرصت ها بسیار کم پیش می آید.

«سیاوش خیرابی» در پاسخ به این سوال که آیا تا به حال کرکتری بوده که دوست داشته اید در آن ایفای نقش کنید اما فرد دیگری آن را بازی کرده باشد ، گفت : بله ، کرکتر آقای «نیما شاهرخ شاهی» در فلم سینمایی «پارک وی» را دوست داشتم بازی کنم.

«سیاوش خیرابی» سال 1363 خورشیدی در تهران به دنیا آمد و دانش آموخته رشته کامپیوترمی باشد.

وی با بازی در سریال «ترانه مادری» به شهرت رسید.

بیننده گان تلویزیون آی فیلم2 با بازی «خیرابی» را در سریال های «آوای باران» و «دلنوازان» آشنا شدند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
کاربر مهمان

سلام و وقت بخیر. لطفا سریال های اقای خیرابی رو در جدول پخشتون قرار بدین مثل سریال سر به راه،ترانه مادری،سرباز و.... من عاشق بازی ایشون هستم. اقای خیرابی من واقعا عاشق شمام و از ته قلبم دوستون دارم و امید وارم هر جا هستین سلامت و موفق باشین برات بهترین ها رو آرزو میکنم ارتیست من و ایران...